Experts in communicatie

Vraag en antwoord

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 088-1344244, of klik op onderstaande button om ons contactformulier in te vullen.

Neem contact met ons op

Mobiel

Ik wil graag klant worden. Hoe doe ik dat?>

Fijn dat u klant wilt worden! Om zo snel mogelijk klant te worden kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.

Kan ik mijn telefoonnummers behouden?>

Ja, de telefoonnummers kunt u gewoon meenemen. Wanneer uit onze analyse blijkt dat u bij dezelfde provider blijft kunt u in de meeste gevallen zelfs uw eigen simkaart houden.

Een telefoonnummer behouden noemen wij ook wel porteren. Wij vragen voor u bij de nieuwe provider de portering aan en zeggen het vorige contract op. Vervolgens krijgt u van ons te horen op welke datum u overgaat naar de nieuwe provider. De nieuwe simkaarten ontvangt u al van tevoren, zodat u nooit zonder netwerk zit.

Hebben jullie ook accessoires?>

Ja, die hebben wij in allerlei soorten en maten. Neem contact met onze deskundige medewerkers binnendienst en zij gaan voor u op zoek naar het perfecte accessoire. Dit kunnen bijvoorbeeld hoesjes en opladers zijn, maar ook carkits en powerbanks.

Er is zoveel keuze. Wat moet ik doen?>

Dat klopt. Er zijn tegenwoordig enorm veel telecomaanbieders. De abonnementen veranderen constant en nieuwe toestellen komen om de haverklap uit.

Daarom zijn wij er voor u. U geeft aan ons uw wensen en eisen door. Wij analyseren vervolgens het belgedrag en komen met een toekomstbestendig advies. We blijven uw bel- en internetgedrag ook constant monitoren. Wanneer wij merken dat u buitenbundelkosten maakt, ondernemen wij actie en stellen wij indien nodig uw bundels bij.

VoIP-telefonie

Kan ik mijn telefoonnummers meenemen?>

Uw telefoonnummers meenemen is eenvoudig. Wij vragen bij de huidige provider de portering van de telefoonnummers aan en spreken met hen af wanneer ze overgezet worden. Meestal gebeurt dit binnen twee weken.

Tot die tijd blijft u gewoon gebruik maken van uw ISDN- of huidige VoIP-centrale. In de tussentijd bereiden wij de installatie alvast voor: we programmeren de belplannen, maken de toestellen gereed voor gebruik en spreken meldteksten in. Ook testen we alvast of alles goed werkt, zodat we bij de installatie niet voor verrassingen komen te staan.

Op de afgesproken datum en tijd installeren wij de nieuwe VoIP-omgeving. We gaan pas weg als we er zeker van zijn dat alles werkt. En dat u weet hoe alles werkt.

Wat gebeurt er wanneer ik geen internetverbinding heb?>

Gelukkig komt het bijna niet meer voor dat bedrijven tijdelijk geen internetverbinding meer hebben. Om er in elk geval zeker van te zijn dat u altijd een werkende internetverbinding heeft, bieden wij onze dienst Company Connect aan. In het geval van een internetstoring wordt al uw internetverkeer automatisch omgeleid naar ons 4G-modem.

Echter, niet iedereen maakt gebruik van onze Company Connect-dienst. Daarom bieden wij ook een andere oplossing. Onze gratis Fallback-dienst zorgt ervoor dat alle binnenkomende oproepen bij een internetstoring automatisch doorgezet worden naar een vooraf bepaald vast of mobiel nummer.

Hoe zit het met de gesprekskwaliteit van VoIP?>

De gesprekskwaliteit van VoIP is de laatste jaren sterk verbeterd. Tegenwoordig is het beter en helderder dan bellen via de ISDN-centrale. Zo goed zelfs, dat VoIP-aanbieders een kleine ruis aan de lijn toevoegen om het natuurlijker te laten klinken. Bij een kleine stilte zou je anders niet horen of je nog wel iemand aan de lijn hebt.