Experts in communicatie

Smartphonereparatie Amnez

Wilt u uw smartphone goed én voordelig laten repareren? Dan bent u bij Amnez aan het juiste adres! Wij bieden drie diensten aan, namelijk Visit and Repair, Send In and Repair en Pick Up and Return. Op deze pagina leest u wat dit inhoudt en meldt u eenvoudig uw reparatie aan via het onderstaande formulier. Komt u er niet helemaal uit? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088-1344244, of stuur een mail naar info@amnez.nl.

Direct aanmelden

Visit and Repair

U kunt uw reparatie via onderstaand formulier of telefonisch bij ons aanmelden. Geef hierbij aan op welke dag en welk tijdstip u langs wilt komen. De reparatie wordt uitgevoerd terwijl u wacht en de reparatietijd bedraagt niet langer dan 60 minuten. Per mail ontvangt u vervolgens een bevestiging van de afspraak.

Send In and Repair

U meldt uw reparatie aan via onderstaand formulier of telefonisch. Nadat u uw reparatie aangemeld heeft, ontvangt u van ons een verzendsticker en kunt u uw defecte smartphone naar ons opsturen. U kunt meerdere reparaties tegelijkertijd aanmelden. Wij rekenen voor deze dienst € 9,50 extra per zending, dus niet per telefoon. De reparatietijd bedraagt maximaal 48 uur.

Pick Up and Return

Via onderstaand formulier of via de telefoon meldt u uw reparatie aan. Via de datumprikker geeft u aan op welke dag u uw telefoon kunt missen. Wij halen uw defecte toestel op op de dag van uw keuze voor 11 uur ‘s ochtends, en brengen het dezelfde dag voor 18:00 uur ‘s middags weer terug. Zo bent u snel weer bereikbaar. Voor deze dienst rekenen wij € 16,50 extra per zending, dus niet per telefoon.

Deze dienst bieden wij momenteel aan in Heerenveen, Leeuwarden, Grou, Akkrum, Joure, Gorredijk, Steenwijk, Wolvega, Staphorst, Meppel en De Wijk.

Mis niets van wat er bij Amnez gebeurt

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om niets te missen. In onze nieuwsbrief vertellen wij u meer over de ontwikkelingen binnen de telefonie en Amnez. U kunt zich op ieder gewenst moment hiervan weer uitschrijven.

Meld u aan

Extra informatie voor het aanmelden van uw reparatie

Neem onderstaande informatie in acht wanneer u een reparatie bij ons aanmeldt.

Maak een back-up van uw gegevens

Controleer in de instellingen van uw telefoon of er automatisch een back-up van uw toestel wordt gemaakt. Hoe u dit instelt, leest u hier. Voordat u het toestel aan ons aanbiedt dient u zelf een back-up te maken. Afhankelijk van de aard van de reparatie kunt u vervolgens ook het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Verwijder de simkaart uit uw toestel

Het is belangrijk dat u de simkaart uit het toestel haalt voordat u deze naar ons opstuurt of bij ons inlevert.

Stuur geen accessoires mee

Accessoires zijn onder andere hoesjes, smartcases en oordopjes. Een accu of een achterklepje van een telefoon zijn geen accessoires. Amnez is niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van of schade aan accessoires die onverhoopt toch opgestuurd worden.

Indien u een Apple iPhone heeft: schakel Zoek mijn iPhone uit

Wij kunnen uw reparatie niet in behandeling nemen wanneer Zoek mijn iPhone ingeschakeld is. Doorloop de volgende stappen om Zoek mijn iPhone te verwijderen.

Op uw iPhone: ga naar Instellingen > [uw naam, bovenaan] > iCloud en schakel Zoek mijn iPhone uit.
Op uw computer: ga naar uw iCloud > log in met uw Apple ID > klik op uw iPhone > druk op Wis iPhone.

Wij werken met trots voor onze klanten