Experts in communicatie

Klantverhaal: MEE Samen.

MEE is een coöperatie bestaande uit 20 MEE-organisaties. MEE zet zich in voor een inclusieve samenleving die voor iedereen toegankelijk is, ook voor mensen met een beperking. Daarom biedt MEE een breed aanbod van training, scholing en kennisdeling aan in hun MEE Academie, ondersteunt MEE NL de MEE-organisaties over de borging van cliëntondersteuning en organiseert MEE NL participatieprojecten om de participatie van mensen met een beperking te vergroten.

Casusomschrijving

MEE had haar mobiele en vastnet telefonie ondergebracht bij Vodafone, maar was niet tevreden over de support en ondersteuning die ze van Vodafone ontvingen. Ook wenste MEE meer flexibiliteit in de contractuele voorwaarden en meer functionaliteiten voor haar telefonieoplossing. Eén van deze functionaliteiten was het verkrijgen van inzage in de beschikbaarheid van de mobiele collega’s.

De oplossing

Amnez heeft voor de ruim 300 MEE-collega’s een Broadsoft-telefooncentrale ingericht, inclusief receptiebedienpost en callcenterapplicatie. Met de receptiebedienpost heeft MEE nu de beschikking over een webinterface met uitgebreide functies voor gespreksmanagement, wat ideaal is voor een bedrijf dat uit meerdere afdelingen en locaties bestaat. Bovendien zijn alle medewerkers met een mobiele telefoon via vast-mobiel integratie onderdeel geworden van de telefooncentrale. Ook dit is een waardevolle toevoeging voor mensen die niet vanuit een vaste werkplek werken, maar ook onderweg bereikbaar moeten zijn.

Waarom Amnez?

Het was een bewuste keuze van MEE om de integrale telefonieoplossing bij Amnez onder te brengen, mede vanwege onze 24×7 support, ondersteuning en de persoonlijke benadering. Dit, tezamen met de gunstige tarieven, heeft MEE doen besluiten voor Amnez te kiezen. Amnez is geen onbekende voor MEE. Wij beheerden al de mobiele verbindingen voor haar iPads. Met de oplevering van de vastnet telefonie beheert Amnez nu dus de volledige telefonische communicatie voor MEE.